Калкулатор
Калкулаторът е класически, но наблегнахме на размера на контролите и сложихме цвят на всички динамични взаимосвързани параметри.
В динамичния свят, в който живеем всички, Българо-американска кредитна банка вижда ролята си като един от двигателите на променящите се икономически модели и политики за развитие, каот интегрира зелената идея в тях. Мисията ѝ е да предлагаме иновативни финансови решения, основани на зелено банкиране, социално банкиране, и устойчиво банкиране.
Работа на екипа по разработката на целия сайт
С уникален дизайн базиран на резултатите от UX тестовете
Изпити по време на работа
Търсим нова визия, която да кореспондира със старата и най-вече с бранда на BACB. С повече четимост на елементите. Имаме нужда и от нови калкулатори за продуктите, рефреш на администрацията и повече възможности за динамични компоненти и гъвгавост в създаването на нови страници от нашия екип.
Недостатъчно удобна навигация към продуктите, нужда от по-свеж и лесен за употреба от клиентите на BACB. Изграждане на единна графична линия за всички сайтове и микросайтове на банката.
Палитрата изведохме от логото на банката, но разчупихме с добавянето на зелено и няколко нюанса - така подчертаваме силно застъпеното в политиката на BACB еко и зелено отношение.
Шрифтът Fira Sans е събрал в себе си ясна геометрия, която го прави четим, но в същото време в него се обаждат и малки характерни детайли. Големият набор от начертания даде пълна свобода да изградим динамична йерархия в съдържанието и да “играем” с дебелините.
Към иконите подходихме с една на пръв поглед ретро плътност, която разбивахме с геометрични тънки линии, които ни даваха нужния детайл.
Споменахме, че архитектурата на сайта събира в себе си пълния набор услуги и корпоративно съдържание, които една развита банка има. Точно това налага добре изградени гайдлайни и динамични компоненти, с които през администрацията клиентите ни свободно да изграждат страници за всяка нова комуникация.
За да олекотим горната част на сайта, основните направления по услуги разработихме в отделна навигационна лента, която се визуализира спрямо посоката на скролване - тя е светла, когато е в горната част на екрана и в негатив, когато е в дъното му.
Калкулаторът е класически, но наблегнахме на размера на контролите и сложихме цвят на всички динамични взаимосвързани параметри.
Двете основни групи клиенти - индивидуални и бизнес предполагат различно съдържание и продуктова гама. Най-лесно това се решава с изграждането на две начални страници, които да разделят и обслужват тези групи.
ЧИСТА СМЕТКА е продукт, насочен към хората с регулярни ежемесечни доходи - заплата, доходи от наеми, хонорари, авторски права и други. Условията на разплащателната сметка осигуряват на клиентите възможността да разполагат със средствата си без да заплащат месечна такса за обслужване – при това не за определен промоционален период, а БЕЗСРОЧНО.
Удобно и сигурно електронно плащане. Плащайте безконтактно с телефона си при всеки търговец или в интернет, без да използвате физическата си карта.
Сайтът е оптимизиран за мобилни устройства, с адаптивен дизайн, който се настройва, за да пасне на размера на екрана на устройството, което се използва за разглеждане.