
За клиента
Кеш Кредит е високотехнологична небанкова финансова институция,
Кеш Кредит са мотивирани и винаги се стремят към иновации, възможности за автоматизиране на процесите, които им губят време да отделят внимание на индивидуалните аспекти на кредитирането.
Стремят се да създават и предлагат непознати за българския пазар продукти, които да са истински полезни за техните потребители.
-
Месеца
Усилена работа за изграждането на цялостната визия
-
Екрана
С уникален дизайн базиран на резултатите от UX тестовете
-
Кафета
Изпити по време на работа
Бриф
Да се подобри дизайн идентичността и да се подобри ползваемостта на сайта
Освен общото усещане в сайта за прегледност и чистота, искаме да има и закачливост - едно приятелско усещане за продукти, които са вдъхновени от потребителите ни.
Проблеми
-
Сегашната ни навигация има нужда от подобрения, за да следва логиката на продуктите ни.
-
Новите ни продукти изискват други функционалности и контроли в калкулаторите.
-
За дългосрочната устойчивост на сайта ни е нужен голям набор от динамични секции за съдържание.
Цветове

Шрифт
Site Map
В новата навигация се фокусирахме върху няколко неща: потребителските пътеки да бъдат с ясно начало и разграничени по смисъл - услуги, допълнителна информация и управление на профила в Cash Credit.
Дизайн
Подходът ни с началната страница беше да се освободим от тежки снимки и визии, които по-скоро разфокусираха от навигацията и използването на калкулаторите по различните продукти. Менюто също е целенасочено на бяло, за да гарантира четимостта за всички потребители.

Работата ни с Cash Credit датира отдавна и с тях си партнираме чааак от 2014 година

Cash Credit е на българския пазар от много години. А това значи традиция
Ще видите и надолу в прогреса на началната страница, че има елементи, които са константни, и такива, каквито са отпаднали в естественото развитие на бизнеса.

Големият рефреш на сайта с новите технологии
С развиването на технологиите, можехме да използваме повече снимки и разнообразни елементи. Тук въведохме иновативен начин за комуникация на промоциите - колоната в дясно, която е и карусел.
На вътрешните страници калкулаторът е стики в дясно и се разпъва по ширина на сайта.

С времето нуждите за визия и функция се измениха
Четимостта и достъпът до дигитални услуги от хора с дефицити става все по-важно и застъпено в работата ни. Затова и правихме много тестове за контраст и четимост, добавихме и много ясни хоувъри и индикатори за кликаемост.


В страницата на финансов продукт информацията е най-важна
Освен прозрачността на условията на продукта, беше много важно да разгърнем в разбираем вид причини, разяснения, допълнителна информация, както и обратна връзка от други клиенти.
За Cash Credit беше много важно хората, които използват сайта им, да са сигурни, че кандидатстват за най-подходящия за тях продукт.

Специално внимание отделихме и на полетата за формите
Знаем, че графичните изпълнения работят дотолкова, доколкото потребителите могат да завършат пътеката си. А това не се случва без добрите стари полета за попълване.
Затова инвестирахме в разработката на полета и микроанимации, хоувърии стейтове на елементите.


Профил пътеките обединихме в един екран за пълно улеснение
Cash Credit създават продукти за разнообразни целеви групи и целят еднакво разбиране и ориентиране в сайтовете им.
Освен класическата логин форма, разработихме вход с популярната платформа Facebook, както и вход с лице.
Ботьо
the chat bot
Любимият ни помощник е Ботьо, който решихме да обновим и покажем в нова и лъсната визия. Създадохме му и версия “в почивка”, за да си дремне и той.
Риспонсив дизайн





Лендинг кампания
Лендинг кампанията за рождения ден на Cash Credit беше любим наш проект и много се забавлявахме, докато създаваме заедно играта с екипа им.
Целта ни беше да създадем парти, ако беше уеб страница. В процеса решихме, че част от забавата е да се направи анкета, която в същото време да комуникира и ключовите за продуктите на Cash Credit добри и ценени страни.
