Основната палитра се използва като цветова палитра за идентичност на марката Kia и селекция от съответния цвят на палитрата (както е дефиниран по-долу) може да се използва за фон и текст. Вторичната палитра се използва като цветова палитра за идентичност на марката Kia. Те не се използват на уебсайта в нито един компонент.


За клиента
Киа България е изключителен представител на глобалния мобилен бранд Kia Corporation, чиято основна цел е създаването на устойчиви решения за мобилност за потребители, общности и общества по целия свят. Киа България продава на територията на страната пълната гама превозни средства и резервни части, произведени от Kia Corporation, и извършва гаранционно и следгаранционно сервизно обслужване на всички автомобили Kia.
01 Проблеми

Temporibus autem quibusdam
Основния проблем беше остарелият дизайн на сайта на КИА който не отговаряше на тяхната философия за дизайн. По-модерно звучене и сериозна преработка и адаптация на сайта за различните устройства и резолюции.

Temporibus autem quibusdam
Дизайнът използва цветовете, шрифтовете и изображенията на КИА както и включва елементи, които отразяват историята и наследството на марката.
02 БРИФ
Да се изгради дизайн, който
да има модерна и минималистична визия обвързана със стайл гайд стилистиката на КИА.

03 ЦВЕТОВЕ
Primary palette
Secondary & Background palette
Secondary Kia’s brand
04 Site map

05 Typography
За текста на описанието (без заглавието на страницата и бутона) се използва шрифт KIA Regular и само първият знак е с главни букви. В случай че за заглавие на страница или бутон се използват шрифтове KIA Bold и KIA Regular, всички знаци са главни букви.

06 RESPONSIVE DESIGN
Сайтът е оптимизиран за мобилни устройства, с адаптивен дизайн, който се настройва, за да пасне на размера на екрана на устройството, което се използва за разглеждане. Това гарантира, че е достъпен и лесен за използване както на настолни, така и на мобилни устройства, осигурявайки безпроблемно потребителско изживяване.



The simplicity of the straight line
Като цяло редизайнът на сайта на КИА доведе до модерен и визуално привлекателен дизайн, който представя продуктите и услугите на марката по завладяващ начин.

The simplicity of the straight line
Сайтът вече разполага с ясно навигационно меню, лента за търсене и филтри, за да помогне на потребителите да навигират и да намерят информацията, от която се нуждаят.
07 INNER PAGES
Дизайнът включва висококачествени изображения и видеоклипове, за да подчертае превозните средства и характеристиките на марката, както и интерактивни елементи като 360-градусови изгледи


УДОБСТВО И КОМФОРТ
Нещо изключително всеки ден

Кабина, удобна за шофьора

Голям простор


