Subra
Клиент: Subra
Индустрия: Онлайн магазин
Услуга:
Дев Д С

За клиента

В Аптеки SUBRA може да намерите голямо разнообразие от дермо козметика, хранителни добавки, лекарства.

  • 10

    месеца

    Усилена работа за изграждането на цялостната визия

  • 90

    екрана

    С уникален дизайн базиран на резултатите от UX тестовете

  • 95

    кафета

    изпити по време на работа

01

Бриф

Да се изгради дизайн идентичност и да се подобри ползваемостта на сайта

Нашият клиент Subra се обърна към нас, за да създадем нов сайт, който да увеличи тяхното онлайн присъствие, да популяризира техните продукти и услуги и да подобри връзката им с клиентите. Аптеката търсеше модерен дизайн, който да е лесен и достъпен за използване.

Picture
02

Проблеми

  1. Остарял дизайн, който води до лошо потребителско изживяване.
  2. Несъвместимост с модерни устройства: Остарял уебсайт може да не е съвместим със съвременни устройства като смартфони и таблети. Това може да затрудни достъпа на потенциалните клиенти до сайта.
  3. Лоша оптимизация за търсачките, което води до трудно откриване на сайта и намаляване на трафика
03

Цветове

Picture
Picture
04

Шрифт

Picture Picture
05

Икони

Picture
06

Site map

Фокусирахме върху няколко неща: потребителските пътеки да бъдат с ясно начало и разграничени по смисъл –Моят профил, списък с любими, списък за сравнение, нашите марки, навигация, здравен портал, новини, контакти и кариери.

Picture
07

Дизайн

Уебсайтът се отличава с изчистен и модерен дизайн, който е оптимизиран както за десктоп, така и за мобилни устройства.
Редизайнът също така включва адаптивен дизайн, което означава, че уебсайтът се настройва, за да пасне на размера на екрана на устройството, което се използва.

Picture

Дизайнът на Subra е фокусиран върху осигуряването на удобно и сигурно изживяване за клиентите.

Работата по онлайн магазина беше фокусирана главно върху това, той да бъде максимално бърз и интуитивен. Това беше постигнато чрез чист и модерен дизайн и подобрена навигация. Друго предизвикателство, пред което се изправихме, беше предоставянето на подходяща медицинска информация, без да претоварваме посетителите на уебсайта.

Picture Picture

Навигация

Началната страница включва лента за търсене и продуктови категории, което улеснява клиентите да намерят това, което търсят. Това осигурява ясно и организирано оформление, което помага лесно навигиране в сайта.

Picture

Списъчна страница

Списъчната страница съдържа продуктите от дадена категория. Добавили сме карта с ново предложение която да е в началото и да акцентира на новите продукти.

Picture

Продуктова страница

Продуктовата страница e проектирана да предоставя на потребителите подробна информация за конкретен продукт, да следят за наличност и споделят продукта. Като същевременно ще ги улесни да направят покупка и да намерят свързани продукти.

Picture
Picture Picture
09

Респонсив дизайн

Picture